2012
Library Marketing Tuesday 2012
SUCHÁ, Ladislava, Tomáš BOUDA a Eva VÍCHOVÁZákladní údaje
Originální název
Library Marketing Tuesday 2012
Název česky
Library Marketing Tuesday 2012
Název anglicky
Library Marketing Tuesday 2012
Autoři
SUCHÁ, Ladislava, Tomáš BOUDA a Eva VÍCHOVÁ
Vydání
2012
Další údaje
Typ výsledku
Uspořádání konference
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Klíčová slova česky
knihovny; marketing; management
Klíčová slova anglicky
libraries; marketing; management
Změněno: 21. 2. 2013 14:18, Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
V originále
Library Marketing Tuesday je jednodenní konference PARTSIP věnovaná marketingové komunikaci v knihovnách. Hosté konference se pokusí své bohaté zkušenosti z komerční i neziskové sféry aplikovat právě na oblast (především vysokoškolských) knihoven.
Česky
Library Marketing Tuesday je jednodenní konference PARTSIP věnovaná marketingové komunikaci v knihovnách. Hosté konference se pokusí své bohaté zkušenosti z komerční i neziskové sféry aplikovat právě na oblast (především vysokoškolských) knihoven.
Návaznosti
EE2.4.12.0059, projekt VaV |
|