M 2012

Library Marketing Tuesday 2012

SUCHÁ, Ladislava, Tomáš BOUDA a Eva VÍCHOVÁ

Základní údaje

Originální název

Library Marketing Tuesday 2012

Název česky

Library Marketing Tuesday 2012

Název anglicky

Library Marketing Tuesday 2012

Autoři

SUCHÁ, Ladislava, Tomáš BOUDA a Eva VÍCHOVÁ

Vydání

2012

Další údaje

Typ výsledku

Uspořádání konference

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Klíčová slova česky

knihovny; marketing; management

Klíčová slova anglicky

libraries; marketing; management
Změněno: 21. 2. 2013 14:18, Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.

Anotace

V originále

Library Marketing Tuesday je jednodenní konference PARTSIP věnovaná marketingové komunikaci v knihovnách. Hosté konference se pokusí své bohaté zkušenosti z komerční i neziskové sféry aplikovat právě na oblast (především vysokoškolských) knihoven.

Česky

Library Marketing Tuesday je jednodenní konference PARTSIP věnovaná marketingové komunikaci v knihovnách. Hosté konference se pokusí své bohaté zkušenosti z komerční i neziskové sféry aplikovat právě na oblast (především vysokoškolských) knihoven.

Návaznosti

EE2.4.12.0059, projekt VaV
Název: Partnerská síť informačních profesionálů (PARTSIP)