ZOUNEK, Jiří. E-portfolia jako jiný přístup k učení a hodnocení studentů. Řízení školy: Speciál pro střední školy. Praha: Wolters Kluwer ČR, 2013, roč.10, č. 1, s. 15-17. ISSN 1214-8679.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název E-portfolia jako jiný přístup k učení a hodnocení studentů
Název anglicky E-portfolios as a different approach to learning and assessment of students
Autoři ZOUNEK, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Řízení školy: Speciál pro střední školy, Praha, Wolters Kluwer ČR, 2013, 1214-8679.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/13:00067702
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky e-portofila; e-learning; žáci; studenti; učitelé; učení; reflektivní učení
Klíčová slova anglicky e-portfolios; e-learning; pupils; students; learning; reflective learning
Štítky RIVZ
Změnil Změnil: doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D., učo 1752. Změněno: 9. 2. 2016 08:49.
Anotace
Jedním z poměrně nových trendů ve vzdělávání je využívání tzv. e-portfolií a online systémů ke správě elektronických portfolií. Využívání e-portfolií může proměnit nejenom výuku a učení studentů, ale také oblast jejich hodnocení. To je založeno na zhodnocení průběhu učení studentů i výsledků jejich učení, což umožňuje komplexnější náhled na výkon studenta i jeho osobnost. V tomto článku představíme e-portfolia, jejich druhy a naznačíme možnosti i bariéry širšího využití e-portfolií ve školním vzdělávání.
Anotace anglicky
One of the relatively new trend in education is the use of e-portfolios and online systems to manage electronic portfolios. The use of e-portfolios can transform teaching and learning, not only students, but also the area of evaluation. This is based on an evaluation of the learning outcomes of students and their learning, which enables comprehensive insight into the performance of the student and his personality. In this paper we present e-portfolios, their types and outline the opportunities and barriers to the wider use of e-portfolios in school education.
VytisknoutZobrazeno: 1. 5. 2024 02:55