2012
Pedagogické efekty humoru ve výukové komunikaci
ŠEĎOVÁ, KláraZákladní údaje
Originální název
Pedagogické efekty humoru ve výukové komunikaci
Název česky
Pedagogické efekty humoru ve výukové komunikaci
Název anglicky
The pedagogical effects of humour in educational communication
Autoři
ŠEĎOVÁ, Klára (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Pedagogika, Praha, Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy, 2012, 0031-3815
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/12:00058327
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
humor; výuková komunikace; učení
Klíčová slova anglicky
humour; educational communication; learning
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 7. 4. 2013 18:41, Mgr. Vendula Hromádková
V originále
Přehledová studie shrnuje výsledky empirických studií zkoumajících, zda zapojení humoru do výukové komunikace ovlivňuje žákovské učení.
Anglicky
The overview article summarises the results of empirical studies on whether the inclusion of humour in educational communication has an effect on pupils learning.
Návaznosti
GA406/09/0752, projekt VaV |
|