J 2012

Pedagogické efekty humoru ve výukové komunikaci

ŠEĎOVÁ, Klára

Základní údaje

Originální název

Pedagogické efekty humoru ve výukové komunikaci

Název česky

Pedagogické efekty humoru ve výukové komunikaci

Název anglicky

The pedagogical effects of humour in educational communication

Autoři

ŠEĎOVÁ, Klára (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Pedagogika, Praha, Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy, 2012, 0031-3815

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/12:00058327

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

humor; výuková komunikace; učení

Klíčová slova anglicky

humour; educational communication; learning

Štítky

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 7. 4. 2013 18:41, Mgr. Vendula Hromádková

Anotace

V originále

Přehledová studie shrnuje výsledky empirických studií zkoumajících, zda zapojení humoru do výukové komunikace ovlivňuje žákovské učení.

Anglicky

The overview article summarises the results of empirical studies on whether the inclusion of humour in educational communication has an effect on pupils learning.

Návaznosti

GA406/09/0752, projekt VaV
Název: Komunikace ve školní třídě
Investor: Grantová agentura ČR, Komunikace ve školní třídě