ŠEĎOVÁ, Klára. Pedagogické efekty humoru ve výukové komunikaci. Pedagogika. Praha: Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy, 2012, roč. 62, č. 4, s. 426-441. ISSN 0031-3815.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Pedagogické efekty humoru ve výukové komunikaci
Název česky Pedagogické efekty humoru ve výukové komunikaci
Název anglicky The pedagogical effects of humour in educational communication
Autoři ŠEĎOVÁ, Klára (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Pedagogika, Praha, Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy, 2012, 0031-3815.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/12:00058327
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky humor; výuková komunikace; učení
Klíčová slova anglicky humour; educational communication; learning
Štítky rivok
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 7. 4. 2013 18:41.
Anotace
Přehledová studie shrnuje výsledky empirických studií zkoumajících, zda zapojení humoru do výukové komunikace ovlivňuje žákovské učení.
Anotace anglicky
The overview article summarises the results of empirical studies on whether the inclusion of humour in educational communication has an effect on pupils learning.
Návaznosti
GA406/09/0752, projekt VaVNázev: Komunikace ve školní třídě
Investor: Grantová agentura ČR, Komunikace ve školní třídě
VytisknoutZobrazeno: 11. 5. 2024 06:17