MILÉŘ, Tomáš. Modely atmosférických jevů. In Věra Koudelková. Veletrh nápadů učitelů fyziky 17, Sborník z konference. 1. vyd. Praha: JČMF, 2012, s. 213-218. ISBN 978-80-87343-13-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Modely atmosférických jevů
Název anglicky Models of atmospheric phenomena
Autoři MILÉŘ, Tomáš.
Vydání 1. vyd. Praha, Veletrh nápadů učitelů fyziky 17, Sborník z konference, od s. 213-218, 6 s. 2012.
Nakladatel JČMF
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-87343-13-5
Klíčová slova česky vzdělávání, fyzika, modely, atmosférické jevy, experimenty
Klíčová slova anglicky education, physics, models, atmospheric phenomena, experiments
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Mgr. Tomáš Miléř, Ph.D., učo 80022. Změněno: 28. 3. 2013 13:08.
Anotace
Příspěvek představuje 7 vybraných modelů, které zjednodušeně znázorňují konkrétní jevy v zemské atmosféře nebo vlastnosti atmosféry samé: 1. složení atmosféry, 2. vertikální rozložení hmoty atmosféry, 3. lom slunečních paprsků v atmosféře, 4. polarizace oblohy, 5. tornádo, 6. atmosférické fronty a 7. statistický vztah extrémů počasí a globální změny klimatu.
Anotace anglicky
The paper describes 7 selected models that simply illustrate specific phenomena in the Earth's atmosphere or atmospheric properties: 1. composition of the atmosphere, 2. vertical mass distribution of the atmosphere, 3. refraction of sunlight in the atmosphere, 4. sky polarization, 5. tornado, 6. weather fronts and 7. statistical relationship of extreme weather and global climate change.
Návaznosti
CZ.1.07/2.2.00/28.0182, interní kód MUNázev: Moduly jako prostředek inovace v intergaci výuky moderní fyziky a chemie
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Moduly jako prostředek inovace v intergaci výuky moderní fyziky a chemie, 2.2 Vysokoškolské vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 3. 5. 2024 22:33