2012
Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I.
OPATŘILOVÁ, Dagmar a Marie VÍTKOVÁZákladní údaje
Originální název
Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I.
Název česky
Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I.
Název anglicky
Factors of Success in Context with Inclusive Education of pupils with Special Educaional Needs I.
Autoři
Vydání
1. vyd. Brno, 298 s. 2012
Nakladatel
Masarykova universita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5995-5
Klíčová slova česky
Inkluzivní škola; žák se speciálními vzdělávacími potřebami; strategie přístupů; rezidentní péče, reedukace; podpora; edukativní intervence; vyučovací metody; alternativní metody; vrstevnické vztahy; výzkum.
Klíčová slova anglicky
Inclusive School; Pupil with Special Educational Needs; Approaches to Education; Rezidential Care; Reeducation; Support; Educational Intervention; Teaching Methods; Alternative Methods; Peer Relationships; Research.
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 20. 3. 2013 14:31, doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
V originále
Monografie Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami má dva díly. Každý díl je členěn do pěti tématických okruhů, které vycházejí z parciálních oblastí výzkumu a vycházejí z výzkumného zaměření akademických pracovníků i disertačních prací doktorandů.
Anglicky
The book Factors Influencing Success of Inclusive Education for Pupils with Special Educational Needs is dividend into two volumes. Each volume is further dividend into five thematic areas based on particular area sof research of scholars and doctoral students.
Návaznosti
MUNI/A/0886/2011, interní kód MU |
|