Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1084984, author = {Trnová, Eva}, address = {Krakow}, booktitle = {Badania w dydaktyce chemii}, keywords = {inquire-based science education; teacher development}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Krakow}, isbn = {978-83-7271-766-5}, pages = {181-184}, publisher = {PEADAGOGICAL UNIVERSITY OF KRAKÓW}, title = {Teacher Development in IBSE}, year = {2012} }
TY - CHAP ID - 1084984 AU - Trnová, Eva PY - 2012 TI - Teacher Development in IBSE VL - Neuveden PB - PEADAGOGICAL UNIVERSITY OF KRAKÓW CY - Krakow SN - 9788372717665 KW - inquire-based science education KW - teacher development N2 - Učitelé na celém světě se potýkají s poklesem zájmu studentů o studium přírodních věd. Za jednu z hlavních příčin jsou považovány způsoby, kterými se přírodní vědy vyučují ve školách, protože metody výuky často neakceptují potřeby studentů. Není respektován odlišný styl učení současné Net generace a principy konektivismus. Studenti se domnívají, že výuka nesouvisí s jejich každodenním životem. Řešením může být implementace IBSE. Prezentujeme výsledky našeho výzkumu, které potvrzují, že IBSE motivuje studenty, stejně jako učitelé. Učitelé se však musí naučit, jak tuto metodu impementovat do výuky, a proto je třeba začlenit IBSE do pregraduální i postgraduální přípravy učitelů-servis a do celoživotního profesního vzdělávání učitelů. ER -
TRNOVÁ, Eva. Teacher Development in IBSE. In \textit{Badania w dydaktyce chemii}. Krakow: PEADAGOGICAL UNIVERSITY OF KRAKÓW, 2012, s.~181-184. ISBN~978-83-7271-766-5.
|