2012
Teacher Development in IBSE
TRNOVÁ, EvaZákladní údaje
Originální název
Teacher Development in IBSE
Název česky
Rozvoj učitelů v IBSE
Název anglicky
Teacher Development in IBSE
Autoři
TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Krakow, Badania w dydaktyce chemii, od s. 181-184, 4 s. 2012
Nakladatel
PEADAGOGICAL UNIVERSITY OF KRAKÓW
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Polsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/12:00063462
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-83-7271-766-5
Klíčová slova česky
badatelsky orientované přírodovědné vzdělávání, rozvoj učitelů
Klíčová slova anglicky
inquire-based science education; teacher development
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 5. 4. 2013 17:21, doc. RNDr. Eva Trnová, PhD.
V originále
Učitelé na celém světě se potýkají s poklesem zájmu studentů o studium přírodních věd. Za jednu z hlavních příčin jsou považovány způsoby, kterými se přírodní vědy vyučují ve školách, protože metody výuky často neakceptují potřeby studentů. Není respektován odlišný styl učení současné Net generace a principy konektivismus. Studenti se domnívají, že výuka nesouvisí s jejich každodenním životem. Řešením může být implementace IBSE. Prezentujeme výsledky našeho výzkumu, které potvrzují, že IBSE motivuje studenty, stejně jako učitelé. Učitelé se však musí naučit, jak tuto metodu impementovat do výuky, a proto je třeba začlenit IBSE do pregraduální i postgraduální přípravy učitelů-servis a do celoživotního profesního vzdělávání učitelů.
Anglicky
Teachers all over the world face decreasing interest of students in studying of science. Currently used teaching methods are considered to be one of the main reasons of this unfavourable situation because teaching methods often do not meet needs of the students. Different learning style of current NET generation and principles of connectivism are not generally accepted. Students find the covered topics unrelated to their everyday lives. We present findings of our research which confirm that inquire-based science education (IBSE) motivates students as well as teachers. However, teachers have to learn how to apply this method, therefore is should be incorporated both into pre-servis and in-servis programs and continual professional development (CPD).
Návaznosti
266589, interní kód MU |
|