TRNOVÁ, Eva. Teacher Development in IBSE. In Badania w dydaktyce chemii. Krakow: PEADAGOGICAL UNIVERSITY OF KRAKÓW, 2012, s. 181-184. ISBN 978-83-7271-766-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Teacher Development in IBSE
Název česky Rozvoj učitelů v IBSE
Název anglicky Teacher Development in IBSE
Autoři TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Krakow, Badania w dydaktyce chemii, od s. 181-184, 4 s. 2012.
Nakladatel PEADAGOGICAL UNIVERSITY OF KRAKÓW
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Polsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00063462
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-83-7271-766-5
Klíčová slova česky badatelsky orientované přírodovědné vzdělávání, rozvoj učitelů
Klíčová slova anglicky inquire-based science education; teacher development
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. RNDr. Eva Trnová, PhD., učo 26136. Změněno: 5. 4. 2013 17:21.
Anotace
Učitelé na celém světě se potýkají s poklesem zájmu studentů o studium přírodních věd. Za jednu z hlavních příčin jsou považovány způsoby, kterými se přírodní vědy vyučují ve školách, protože metody výuky často neakceptují potřeby studentů. Není respektován odlišný styl učení současné Net generace a principy konektivismus. Studenti se domnívají, že výuka nesouvisí s jejich každodenním životem. Řešením může být implementace IBSE. Prezentujeme výsledky našeho výzkumu, které potvrzují, že IBSE motivuje studenty, stejně jako učitelé. Učitelé se však musí naučit, jak tuto metodu impementovat do výuky, a proto je třeba začlenit IBSE do pregraduální i postgraduální přípravy učitelů-servis a do celoživotního profesního vzdělávání učitelů.
Anotace anglicky
Teachers all over the world face decreasing interest of students in studying of science. Currently used teaching methods are considered to be one of the main reasons of this unfavourable situation because teaching methods often do not meet needs of the students. Different learning style of current NET generation and principles of connectivism are not generally accepted. Students find the covered topics unrelated to their everyday lives. We present findings of our research which confirm that inquire-based science education (IBSE) motivates students as well as teachers. However, teachers have to learn how to apply this method, therefore is should be incorporated both into pre-servis and in-servis programs and continual professional development (CPD).
Návaznosti
266589, interní kód MUNázev: PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science (Akronym: PROFILES)
Investor: Evropská unie, PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science, Spolupráce
VytisknoutZobrazeno: 3. 7. 2024 04:54