BARTOŇOVÁ, Miroslava, Pavla PITNEROVÁ, Barbora BOČKOVÁ, Lenka DOLEŽALOVÁ, Jiřina KLENKOVÁ, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Dagmar PŘINOSILOVÁ, Petra RÖDEROVÁ, Marie VÍTKOVÁ a Věra VOJTOVÁ. Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na střední škole. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 221 s. ISBN 978-80-210-6001-2. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@misc{1085351, author = {Bartoňová, Miroslava and Pitnerová, Pavla and Bočková, Barbora and Doležalová, Lenka and Klenková, Jiřina and Procházková, Lucie and Přinosilová, Dagmar and Röderová, Petra and Vítková, Marie and Vojtová, Věra}, address = {Brno}, edition = {1. vyd.}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6001-2}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na střední škole}, year = {2012} }
TY - GEN ID - 1085351 AU - Bartoňová, Miroslava - Pitnerová, Pavla - Bočková, Barbora - Doležalová, Lenka - Klenková, Jiřina - Procházková, Lucie - Přinosilová, Dagmar - Röderová, Petra - Vítková, Marie - Vojtová, Věra PY - 2012 TI - Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na střední škole VL - neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021060012 N2 - Kniha poskytuje základní informace z oblasti výchovy a vzdělávání osob s postižením či znevýhodněním. Cílem je pomoci budoucím středoškolským učitelům a seznámit je se speciálními potřebami těchto žáků a pochopit strategie, které jim pomáhají učební proces zvládnout. Text je členěn do kapitol se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami; možnosti speciálně pedagogické podpory těmto žákům a jejich učitelům; úloha diagnostiky v procesu profesní orientace žáka se zdravotním postižením; vliv tělesného, zrakového, sluchového postižení nebo narušené komunikační schopnosti na vzdělávání; přístupy k žákům se specifickými poruchami učení a specifika dospělých osob s dyslexií a jejich profesní život; žáci s problémy v chování nebo v riziku poruch chování. ER -
BARTOŇOVÁ, Miroslava, Pavla PITNEROVÁ, Barbora BOČKOVÁ, Lenka DOLEŽALOVÁ, Jiřina KLENKOVÁ, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Dagmar PŘINOSILOVÁ, Petra RÖDEROVÁ, Marie VÍTKOVÁ a Věra VOJTOVÁ. \textit{Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na střední škole}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 221 s. ISBN~978-80-210-6001-2.
|