KNOPOVÁ, Blanka. Vliv hudební výchovy na profesní orientaci žáka po ukončení povinné školní docházky. In Vítková, M., Friedmann, Z. (eds.). Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs. 2012. ISBN 978-80-7315-231-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vliv hudební výchovy na profesní orientaci žáka po ukončení povinné školní docházky
Název česky Vliv hudební výchovy na profesní orientaci žáka po ukončení povinné školní docházky
Název anglicky The Effect of Music Education on the Professional Orientation of Student after Completion of Compulsory Education
Autoři KNOPOVÁ, Blanka.
Vydání Vítková, M., Friedmann, Z. (eds.). Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs. 2012.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-231-4
Klíčová slova česky rodinné prostředí; klíčové kompetence v oblasti hudebního vzdělávání; profesní orientace;úroveň osvojených vědomostí a dovedností
Klíčová slova anglicky family environment; key competences in the field of music education; professional orientation
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Blanka Knopová, CSc., učo 1373. Změněno: 6. 3. 2013 13:23.
Anotace
Průzkumné šetření bylo zaměřené na vliv rodinného prostředí na preference žáků pro další profesní orientaci, na úroveň znalostí žáků po ukončení povinné školní docházky a přínos předmětu hudební výchova pro rozvoj osobnosti. Uskutečněné šetření navazuje na výzkumný záměr MSM 0021622443.
Anotace anglicky
Exploratory investigation was focusing on the influence of family environment to the preferences of pupils for further professional orientation, on the level of knowledge of pupils after the end of compulsory school subject education the benefits of music for the development of the personality - MSM 0021622443.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 13:03