2012
Působení artefiletiky na osobnost žáků s lehkým mentálním postižením v základních školách praktických
BARTOŇOVÁ, MiroslavaZákladní údaje
Originální název
Působení artefiletiky na osobnost žáků s lehkým mentálním postižením v základních školách praktických
Název česky
Působení artefiletiky na osobnost žáků s lehkým mentálním postižením v základních školách praktických
Název anglicky
Influence of Artefiletics on Personality of Pupils with Mild Intellectual Disabilities in Elementary Schools for Pupils with Mild Intellectual Disabilities
Autoři
Vydání
Vítková, M., Friedmann, Z. (eds.). Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs. 2012
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Konferenční abstrakt
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-231-4
Klíčová slova česky
: arteterapie artefiletika žák s lehkým mentálním postižením základní škola praktická edukace techniky školní vzdělávací program
Klíčová slova anglicky
Art Therapy artefiletics pupil with mild mental impairment elementary school for pupils with mild mental impairment education technics School educatinal program painting
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 23. 2. 2013 12:16, prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
V originále
V následující stati prezentujeme postavení artefiletiky jako terapeutického přístupu v edukaci žáků s lehkým mentálním postižením. Výsledky kvalitativně orientovaného šetření byly zaměřeny na postavení výtvarných aktivit ve vzdělávacím obsahu na základní škole praktické. Jedná se o dílčí výzkumné šetření realizované v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
Anglicky
The following article presents the Artefiletics as a therapeutic approach in education of pupils with mild mental impairment. Results of qualitative research were focused on position of art activities in educational content in elementary school for pupils with mild mental impairment. It is a partial research implemented within the research plan Pupils with special needs in a context of Framework Educational Programme for Elementary Education.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|