a 2012

Působení artefiletiky na osobnost žáků s lehkým mentálním postižením v základních školách praktických

BARTOŇOVÁ, Miroslava

Základní údaje

Originální název

Působení artefiletiky na osobnost žáků s lehkým mentálním postižením v základních školách praktických

Název česky

Působení artefiletiky na osobnost žáků s lehkým mentálním postižením v základních školách praktických

Název anglicky

Influence of Artefiletics on Personality of Pupils with Mild Intellectual Disabilities in Elementary Schools for Pupils with Mild Intellectual Disabilities

Vydání

Vítková, M., Friedmann, Z. (eds.). Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs. 2012

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Konferenční abstrakt

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-231-4

Klíčová slova česky

: arteterapie artefiletika žák s lehkým mentálním postižením základní škola praktická edukace techniky školní vzdělávací program

Klíčová slova anglicky

Art Therapy artefiletics pupil with mild mental impairment elementary school for pupils with mild mental impairment education technics School educatinal program painting

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 23. 2. 2013 12:16, prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.

Anotace

V originále

V následující stati prezentujeme postavení artefiletiky jako terapeutického přístupu v edukaci žáků s lehkým mentálním postižením. Výsledky kvalitativně orientovaného šetření byly zaměřeny na postavení výtvarných aktivit ve vzdělávacím obsahu na základní škole praktické. Jedná se o dílčí výzkumné šetření realizované v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.

Anglicky

The following article presents the Artefiletics as a therapeutic approach in education of pupils with mild mental impairment. Results of qualitative research were focused on position of art activities in educational content in elementary school for pupils with mild mental impairment. It is a partial research implemented within the research plan Pupils with special needs in a context of Framework Educational Programme for Elementary Education.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání

Přiložené soubory

sbornik_anotaci_VZ.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru