a 2012

Informační a komunikační technologie v edukaci na základní škole speciální a základní škole hlavního vzdělávacího proudu

PŘINOSILOVÁ, Dagmar a Vojtěch GYBAS

Základní údaje

Originální název

Informační a komunikační technologie v edukaci na základní škole speciální a základní škole hlavního vzdělávacího proudu

Název česky

Informační a komunikační technologie v edukaci na základní škole speciální a základní škole hlavního vzdělávacího proudu

Název anglicky

Information and Communication Technology in Education in Special School and Mainstream Elementary School

Autoři

PŘINOSILOVÁ, Dagmar a Vojtěch GYBAS

Vydání

Vítková, M., Friedmann, Z. (eds.). Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs. 2012

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Konferenční abstrakt

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-231-4

Klíčová slova česky

informační a komunikační technologie; edukace žáků s mentální retardací; základní škola speciální; základní škola hlavního vzdělávacího proudu

Klíčová slova anglicky

information and communication technology; education of pupils with intellectual disabilities; special school; mainstream elementary school

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 19. 3. 2013 17:44, PhDr. Dagmar Přinosilová, Ph.D.

Anotace

V originále

Ve stati je prezentován výzkum zaměřený na využívání ICT technologií v základní škole speciální a základní škole hlavního vzdělávacího proudu, na znalost výukových programů, počítačovou gramotnost pedagogů a hodnocení přínosu ICT z hlediska edukace.

Anglicky

This article focuses on presentation research findings concerning the use of ICT in special school and mainstream elementary school, on knowledge of educational programms and knowledge of computer skills. The research also assesses whether teachers consider ICT equipment used in teaching as beneficial.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání

Přiložené soubory

2012_sbornik_anotaci_VZ.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru
prinosilova_gybas_sb_an.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru