2012
Informační a komunikační technologie v edukaci na základní škole speciální a základní škole hlavního vzdělávacího proudu
PŘINOSILOVÁ, Dagmar a Vojtěch GYBASZákladní údaje
Originální název
Informační a komunikační technologie v edukaci na základní škole speciální a základní škole hlavního vzdělávacího proudu
Název česky
Informační a komunikační technologie v edukaci na základní škole speciální a základní škole hlavního vzdělávacího proudu
Název anglicky
Information and Communication Technology in Education in Special School and Mainstream Elementary School
Autoři
PŘINOSILOVÁ, Dagmar a Vojtěch GYBAS
Vydání
Vítková, M., Friedmann, Z. (eds.). Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs. 2012
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Konferenční abstrakt
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-231-4
Klíčová slova česky
informační a komunikační technologie; edukace žáků s mentální retardací; základní škola speciální; základní škola hlavního vzdělávacího proudu
Klíčová slova anglicky
information and communication technology; education of pupils with intellectual disabilities; special school; mainstream elementary school
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 19. 3. 2013 17:44, PhDr. Dagmar Přinosilová, Ph.D.
V originále
Ve stati je prezentován výzkum zaměřený na využívání ICT technologií v základní škole speciální a základní škole hlavního vzdělávacího proudu, na znalost výukových programů, počítačovou gramotnost pedagogů a hodnocení přínosu ICT z hlediska edukace.
Anglicky
This article focuses on presentation research findings concerning the use of ICT in special school and mainstream elementary school, on knowledge of educational programms and knowledge of computer skills. The research also assesses whether teachers consider ICT equipment used in teaching as beneficial.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|