2012
Využití modifikované Metody dobrého startu u žáků v základní škole speciální
VÍTKOVÁ, Marie a Danuta BEDNARSKAZákladní údaje
Originální název
Využití modifikované Metody dobrého startu u žáků v základní škole speciální
Název česky
Využití modifikované Metody dobrého startu u žáků v základní škole speciální
Název anglicky
Utilization of Modified Good Start Method for Pupils in Special Schools
Autoři
VÍTKOVÁ, Marie a Danuta BEDNARSKA
Vydání
Vítková, M., Friedmann, Z. (eds.). Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs. 2012
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Konferenční abstrakt
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-231-4
Klíčová slova česky
žák s mentálním postižením; žák se se souběžným postižením více vadami; Metoda dobrého startu
Klíčová slova anglicky
pupils with intellectual disabilities; pupils with multiple disabilities; Good Start method
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 24. 2. 2013 10:13, prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
V originále
V příspěvku je představena Metoda dobrého startu tentokrát v netradičním pojetí s využitím u žáků s mentálním postižením a souběžným postižením více vadami. V úvodu je metoda charakterizovaná, jsou popsány její zásady a cíle, pozornost je věnována zejména struktuře cvičení a její modifikaci. Ve výzkumném projektu jsou charakterizováni čtyři žáci ze základní školy speciální, kteří pracují již delší dobu pod MDS. Popsáno je pět lekcí, které absolvovali a v závěru je uvedeno jejich vyhodnocení, doplněné obrazovou přílohou realizovaných aktivit.
Anglicky
The article presents the Good Start Method in an original context, when being used with pupils with intellectual and multiple disabilities. In the beginning we introduce the method and summarize its rules and aims. We focus namely on the structure of exercises and its modification. The research describes four pupils at a special school educated according to the Good Start method for a longer period of time. We describe five lessons they attended and their analysis and evaluation. Pictures illustrating activites which were carried out are added as well.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|