Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1085780, author = {Hrbáček, Jiří}, booktitle = {Vítková,M., Friedmann,Z. (eds.) Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs.}, keywords = {Multi-medial interactive study materials;specific learning disorders;blended learning;enhancing effectiveness of education}, language = {cze}, isbn = {978-80-7315-231-4}, title = {Zvýšení efektivity výuky osob se specifickými poruchami učení využitím distančních opor v prezenční výuce}, year = {2012} }
TY - CONF ID - 1085780 AU - Hrbáček, Jiří PY - 2012 TI - Zvýšení efektivity výuky osob se specifickými poruchami učení využitím distančních opor v prezenční výuce SN - 9788073152314 KW - Multi-medial interactive study materials;specific learning disorders;blended learning;enhancing effectiveness of education N2 - Již více než dvacet let se systematicky věnuji zkoumání způsobu využití multimediálních interaktivních distančních studijních opor v prezenční výuce i možnostem a způsobům tvorby distančních studijních opor s cílem zvýšit efektivitu výuky nejen lidí se specifickými poruchami učení (dále již jen SPU). Za tu dobu byla provedena řada na sebe navazujících dílčích výzkumných šetření, která přinesla mnoho zajímavých poznatků. Na jejich základě byla navržena a výzkumy ověřena metoda využití distančních studijních opor v prezenční výuce. Využití distančních opor v prezenční výuce, jak ukazují dosavadní výzkumy i praktické zkušenosti, přináší pozitivní reakce ze strany učitelů i samotných studujících. Rozsah článku neovoluje popsat všechna prováděná výzkumná šetření, která byla mimo jiné prováděna také v rámci různých diplomových prací na různých typech i stupních škol i se žáky se specifickými vzdělávacími potřebami. Důležité je, že na jejich základě a díky nim mohla být vytvořena i ověřena zde popsaná metoda. Tato může být využívána na různých typech i stupních škol a je pozitivně využitelná pro osoby s SPU. ER -
HRBÁČEK, Jiří. Zvýšení efektivity výuky osob se specifickými poruchami učení využitím distančních opor v prezenční výuce. In \textit{Vítková,M., Friedmann,Z. (eds.) Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs.}. 2012. ISBN~978-80-7315-231-4.
|