GRENAROVÁ, Renée. Profesní orientace žáků s dyslexií, dysgrafií a dysortografií jako specifickými poruchami učení. In Friedmann, Z. et al. Specifika profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich pracovní uplatnění. Professional Orientation of Pupils with Special Educational Needs and their Job Opportunities. 1. vyd. Brno: Paido, 2012, s. 179-189. ISBN 978-80-7315-236-9. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1085828, author = {Grenarová, Renée}, address = {Brno}, booktitle = {Friedmann, Z. et al. Specifika profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich pracovní uplatnění. Professional Orientation of Pupils with Special Educational Needs and their Job Opportunities.}, edition = {1. vyd.}, keywords = {research; specific learning disabilities; dyslexia; dysgraphia; dysortographia; pupil; professional orientation; the role of student self-assessment; influence of parents; Brno; the South Moravian Region}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-236-9}, pages = {179-189}, publisher = {Paido}, title = {Profesní orientace žáků s dyslexií, dysgrafií a dysortografií jako specifickými poruchami učení}, year = {2012} }
TY - CHAP ID - 1085828 AU - Grenarová, Renée PY - 2012 TI - Profesní orientace žáků s dyslexií, dysgrafií a dysortografií jako specifickými poruchami učení VL - Neuveden PB - Paido CY - Brno SN - 9788073152369 KW - research KW - specific learning disabilities KW - dyslexia KW - dysgraphia KW - dysortographia KW - pupil KW - professional orientation KW - the role of student self-assessment KW - influence of parents KW - Brno KW - the South Moravian Region N2 - Kapitola se zaměřuje na oblast profesní orientace žáků se specifickými poruchami učení – dyslexií, dysgrafií a dysortografií – po ukončení základní školy. V teoretické části charakterizuje problematiku specifických poruch učení a analyzuje faktory – roli sebehodnocení a roli rodičů, jež ovlivňují volbu střední školy žáků devátých tříd se specifickými poruchami učení. V praktické části je metodami kvantitativního a kvalitativního výzkumného šetření analyzována volba střední školy u žáků 9. tříd se specifickými poruchami učení v Brně a Jihomoravském kraji. Byly využity metody dotazníku a rozhovoru. ER -
GRENAROVÁ, Renée. Profesní orientace žáků s dyslexií, dysgrafií a dysortografií jako specifickými poruchami učení. In \textit{Friedmann, Z. et al. Specifika profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich pracovní uplatnění. Professional Orientation of Pupils with Special Educational Needs and their Job Opportunities.}. 1. vyd. Brno: Paido, 2012, s.~179-189. ISBN~978-80-7315-236-9.
|