s 2012

Analýza prostředí rozvíjející se společnosti jako východisko pedagogické intervence. Angola 2008 – 2012

GULOVÁ, Lenka

Základní údaje

Originální název

Analýza prostředí rozvíjející se společnosti jako východisko pedagogické intervence. Angola 2008 – 2012

Název česky

Analýza prostředí rozvíjející se společnosti jako východisko pedagogické intervence. Angola 2008 – 2012

Název anglicky

The Analysis of the Environment of a Developing Society as a Basis for Educational Intervention ANGOLA 2008 - 2012

Autoři

Vydání

1. vyd. Brno, 2012

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

Analýza výzkumu rozvíjející se společnost děti animátoři pedagogové volného času studenti učitelé kvalitativní výzkum projekt zkušenosti praxe sociálně pedagogické aktivity vzdělávání

Klíčová slova anglicky

Research analysis developing society children animators leisure-time educators students teachers qualitative research project experience practice social-pedagogical activities education

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 24. 3. 2013 22:29, Mgr. Lenka Gulová, Ph.D.

Anotace

V originále

Tým autorů se v publikaci snaží zachytit náročné prostředí rozvíjející se společnosti v africkém státu, v Angole, v provincii Bié, v Kuitu, kde po dobu několika let řešila rozvojový projekt Katedra sociální pedagogiky PdF MU. Publikace je rozdělena na dvě části, první tvoří zkušenosti a poznatky realizátorů, kteří zde působili jako pedagogičtí pracovníci a další část předkládá výsledky analýzy výzkumných šetření vztahující se k problematice života dětí, animátorů, ale i běžné populace v zemi, které se vzpamatovává po občanské válce a staletí trvající kolonizaci. Součástí je analýza výzkumu, který byl směřován k reflexím realizátorů projektu.

Anglicky

The authors concern themselves with capturing the difficult environment of the developing society of the African country Angola, province Bié, town Kuito, where a developmental project has been brought into effect by the Department of Social Education of PdF MU over the course of several years. The publication is divided into two parts; the first consists of personal experience and observations of the project implementers who have been operating in the area as educators, and the other part presents the results of the analysis of research in the field of the life quality of children, animators and the population in general in the country that is recovering from a civil war and centuries of colonisation. The publication includes research analysis focused on the project implementers' reflections.

Návaznosti

MUNI/A/0072/2012, interní kód MU
Název: Podpora výsledků tvůrčí činnosti na Pedagogické fakultě (Akronym: ProRIV)
Investor: Masarykova univerzita, Podpora výsledků tvůrčí činnosti na Pedagogické fakultě, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
MUNI/A/0881/2011, interní kód MU
Název: Sociálně znevýhodněné skupiny ve spektru výzkumných šetření (Akronym: SOZSKU)
Investor: Masarykova univerzita, Sociálně znevýhodněné skupiny ve spektru výzkumných šetření, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty