Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1086148, author = {Krátká, Jana and Střelec, Stanislav}, booktitle = {XX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu Kvalita ve vzdělávání}, keywords = {class teacher, research, data analysis, pupils}, language = {cze}, title = {Témata, která žáci nejčastěji řeší se svým třídním učitelem}, year = {2012} }
TY - CONF ID - 1086148 AU - Krátká, Jana - Střelec, Stanislav PY - 2012 TI - Témata, která žáci nejčastěji řeší se svým třídním učitelem KW - class teacher, research, data analysis, pupils N2 - Třídní učitel je koordinačním a integračním činitelem s řadou závažných výchovných úkolů ve vztahu k žákům své třídy, k jejich rodičům, k ostatním učitelům školy, k jejímu vedení a za jistých okolností také k širší veřejnosti. Příspěvek shrnuje výsledky dotazníkového výzkumného šetření zaměřeného na témata (problémy), které žáci nejčastěji řeší se svým třídním učitelem, přičemž se zaměříme na vliv typu školy, pohlaví žáků a počet let, po které žáci mají stejného třídního učitele. Výzkumný soubor tvořilo celkem 248 respondentů, žáků a studentů základních a středních škol. Z našich zjištění vyplývá, že třídní učitelé mají své nezastupitelné místo ve výchovném dění školy a vedou k předpokladu, že postavení (funkce) třídního učitele nebude v rámci proměn českého školství ztrácet na významu. ER -
KRÁTKÁ, Jana a Stanislav STŘELEC. Témata, která žáci nejčastěji řeší se svým třídním učitelem. In \textit{XX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu Kvalita ve vzdělávání}. 2012.
|