KNOPOVÁ, Blanka. Percepce v integrativním pojetí hudebního vzdělávání. 2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Percepce v integrativním pojetí hudebního vzdělávání
Název anglicky Perception of the integrative concept of music education
Autoři KNOPOVÁ, Blanka.
Vydání 2012.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky percepce; činnosti poslechové; vlastnosti tónů; smysl pro frázování; hudební forma a obsah
Klíčová slova anglicky perception; listening activities; tonal qualities; sense of phrasing ;musical form and content
Změnil Změnila: PhDr. Blanka Knopová, CSc., učo 1373. Změněno: 6. 3. 2013 13:25.
Anotace
Přednáška obsahovala náměty pro rozvoj poslechových dovedností. Orientace v hudebně vyjadřovacích prostředcích vede k pochopení hudebního obsahu a následně k odpovídající interpretaci. Přednáška se uskutečnila v rámci projektu č. CZ.1.07/1.2.17/01.0012 Vzdělávání hudebně nadaných žáků a žáků se specielními potřebami vzdělávání v ZUŠ.
Anotace anglicky
Lecture topics include the development of listening skills. Orientation in musically expressive means leads to an understanding of musical content and then to the appropriate interpretation. The lecture was held in the framework of project No. CZ.1.07/1.2.17/01.0012 Education musically gifted children and children with special needs education in the School of Music.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 10:32