DOHNALOVÁ, Šárka. Multisensoriální drama jako vhodná intervence u dyslektických žáků. In Konference Humanistic Language Teaching, Nitra. 2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Multisensoriální drama jako vhodná intervence u dyslektických žáků
Název česky Multisensoriální drama jako vhodná intervence u dyslektických žáků
Název anglicky Multisensory drama as a suitable intervention in dyslexic learners
Autoři DOHNALOVÁ, Šárka.
Vydání Konference Humanistic Language Teaching, Nitra, 2012.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Klíčová slova česky dyslektický žák, smysly, mnohasmyslový přístup, struktura, drama, učení se
Klíčová slova anglicky dyslexic learner, senses, multisensory approach, structure, drama, learning
Změnil Změnila: Mgr. Bc. Šárka Dohnalová, učo 33450. Změněno: 13. 2. 2013 14:39.
Anotace
Přednáška se zaměřuje na dyslektické žáky v hodině cizího jazyka a možnosti nápravy některých obtíží pomocí multisensoriálního dramatu. Prezentace dramatických projektů provedených v rámci didaktiky cizojazyčné výuky na PdFMU.
Anotace anglicky
The lecture focuses on dyslexic learners in an EFL class and the possibilities of positive intervention via multisensory drama approach. Presenting drama projects implemented within the EFL methodology at the Faculty of Education at Masaryk University.
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 00:58