TRNOVÁ, Eva a Josef TRNA. Connectivism in Science and Technology Education with Emphasis on International Cooperation. Journal of Social Sciences. USA, New York: Science Publications, 2012, roč. 8, č. 4, s. 490-496. ISSN 1549-3652. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.3844/jssp.2012.490.496.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Connectivism in Science and Technology Education with Emphasis on International Cooperation
Název česky Konektivismus v přírodovědném a technickém vzdělávání se zaměřením na mezinárodní spolupráci
Autoři TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) a Josef TRNA (203 Česká republika, domácí).
Vydání Journal of Social Sciences, USA, New York, Science Publications, 2012, 1549-3652.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Spojené státy
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00063767
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Doi http://dx.doi.org/10.3844/jssp.2012.490.496
Klíčová slova česky konektivismus; kooperativní akční výzkum podporovaný ICT; mezinárodní spolupráce; přírodovědné a technické vzdělávání
Klíčová slova anglicky connectivism; cooperative action research based on ICT; international cooperation; science and technology education
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. RNDr. Eva Trnová, PhD., učo 26136. Změněno: 27. 2. 2017 08:44.
Anotace
The study presents design-based research results of the connectivistic influence on science and technology education with the emphasis on an international cooperation among teachers and students from different countries. This study presents a research which is focussed on the following issues and outcomes: identification of connectivistic factors and their influence on science and technology education; creation of connectivistic educational methods; implementation of connectivistic educational methods into teaching/learning and teachers training.
Anotace česky
Studie prezentuje výsledky design-based výzkumu konektivistického vlivu na přírodovědné a technické vzdělávání se zaměřením na mezinárodní spolupráci mezi učiteli a studenty z různých zemí. Tato studie prezentuje výzkum, který je zaměřen na tyto výzkumné otázky a výstupy: identifikace konektivistických faktorů a jejich vliv na přírodovědné a technické vzdělávání; tvorba konektivistických výukových metod; implementace výukových metod do výuky a učitelské přípravy.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 10:08