J 2012

Connectivism in Science and Technology Education with Emphasis on International Cooperation

TRNOVÁ, Eva a Josef TRNA

Základní údaje

Originální název

Connectivism in Science and Technology Education with Emphasis on International Cooperation

Název česky

Konektivismus v přírodovědném a technickém vzdělávání se zaměřením na mezinárodní spolupráci

Autoři

TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) a Josef TRNA (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Journal of Social Sciences, USA, New York, Science Publications, 2012, 1549-3652

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Spojené státy

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14410/12:00063767

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

konektivismus; kooperativní akční výzkum podporovaný ICT; mezinárodní spolupráce; přírodovědné a technické vzdělávání

Klíčová slova anglicky

connectivism; cooperative action research based on ICT; international cooperation; science and technology education

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 27. 2. 2017 08:44, doc. RNDr. Eva Trnová, PhD.

Anotace

V originále

The study presents design-based research results of the connectivistic influence on science and technology education with the emphasis on an international cooperation among teachers and students from different countries. This study presents a research which is focussed on the following issues and outcomes: identification of connectivistic factors and their influence on science and technology education; creation of connectivistic educational methods; implementation of connectivistic educational methods into teaching/learning and teachers training.

Česky

Studie prezentuje výsledky design-based výzkumu konektivistického vlivu na přírodovědné a technické vzdělávání se zaměřením na mezinárodní spolupráci mezi učiteli a studenty z různých zemí. Tato studie prezentuje výzkum, který je zaměřen na tyto výzkumné otázky a výstupy: identifikace konektivistických faktorů a jejich vliv na přírodovědné a technické vzdělávání; tvorba konektivistických výukových metod; implementace výukových metod do výuky a učitelské přípravy.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání