VÍTKOVÁ, Marie. Mateřská škola pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami. In Bartoňová, M., Bytešníková, I. et al. Předškolní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Preschool Education of Children with Special Educational Needs. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 31-41. ISBN 978-80-210-6044-9. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1086889, author = {Vítková, Marie}, address = {Brno}, booktitle = {Předškolní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Preschool Education of Children with Special Educational Needs}, edition = {první}, editor = {Bartoňová, M., Bytešníková, I. et al.}, keywords = {preschool education; child with special educational needs; Framework Educational Programme for Preschool Education}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6044-9}, pages = {31-41}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Mateřská škola pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami}, year = {2012} }
TY - CHAP ID - 1086889 AU - Vítková, Marie PY - 2012 TI - Mateřská škola pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021060449 KW - preschool education KW - child with special educational needs KW - Framework Educational Programme for Preschool Education N2 - V kapitole je charakterizováno pojetí inkluzivního vzdělávání se zaměřením na děti předškolního věku. Podrobně je charakterizována mateřská škola pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami, uvedeny jsou možnosti spolupráce s pedagogicko-psychologickými poradenskými službami. Analyzován je Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání se zřetelem na děti se SVP. ER -
VÍTKOVÁ, Marie. Mateřská škola pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami. In Bartoňová, M., Bytešníková, I. et al. \textit{Předškolní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Preschool Education of Children with Special Educational Needs}. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s.~31-41. ISBN~978-80-210-6044-9.
|