PŘINOSILOVÁ, Dagmar. Diagnostika ve speciální pedagogice v období předškolního věku. In Bartoňová, M., Bytešníková, I. et al. Předškolní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Preschool Education of Children with Special Educational Needs. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 43-74. ISBN 978-80-210-6044-9. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1086891, author = {Přinosilová, Dagmar}, address = {Brno}, booktitle = {Bartoňová, M., Bytešníková, I. et al. Předškolní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Preschool Education of Children with Special Educational Needs}, edition = {první}, keywords = {medical; psychological; special education; social diagnostics; diagnosis; diagnostics of individual developmental areas; environment examination; clinical methods; testing methods; school maturity; school readiness}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6044-9}, pages = {43-74}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Diagnostika ve speciální pedagogice v období předškolního věku}, year = {2012} }
TY - CHAP ID - 1086891 AU - Přinosilová, Dagmar PY - 2012 TI - Diagnostika ve speciální pedagogice v období předškolního věku VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021060449 KW - medical KW - psychological KW - special education KW - social diagnostics KW - diagnosis KW - diagnostics of individual developmental areas KW - environment examination KW - clinical methods KW - testing methods KW - school maturity KW - school readiness N2 - Kapitola přináší komplexní pohled na problematiku diagnostiky ve speciální pedagogice v období předškolního věku včetně diagnostiky školní zralosti a připravenosti u dětí se základními typy zdravotního postižení. Součástí kapitoly je souhrn hlavních úkolů diagnostiky v tomto vývojovém období a přehled nejčastěji využívaných metod se zřetelem na sledované oblasti vývoje dítěte. ER -
PŘINOSILOVÁ, Dagmar. Diagnostika ve speciální pedagogice v období předškolního věku. In \textit{Bartoňová, M., Bytešníková, I. et al. Předškolní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Preschool Education of Children with Special Educational Needs}. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s.~43-74. ISBN~978-80-210-6044-9.
|