2012
Diagnostika ve speciální pedagogice v období předškolního věku
PŘINOSILOVÁ, DagmarZákladní údaje
Originální název
Diagnostika ve speciální pedagogice v období předškolního věku
Název česky
Diagnostika ve speciální pedagogice v období předškolního věku
Název anglicky
Special Education Assessment in the Preschool Age
Autoři
PŘINOSILOVÁ, Dagmar
Vydání
první. Brno, Bartoňová, M., Bytešníková, I. et al. Předškolní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Preschool Education of Children with Special Educational Needs, od s. 43-74, 32 s. 2012
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-6044-9
Klíčová slova česky
lékařská; psychologická; speciálněpedagogická; sociální diagnostika; diagnóza; diagnostika jednotlivých oblastí vývoje; vyšetření prostředí; klinické metody; testové metody; školní zralost; připravenost pro školu
Klíčová slova anglicky
medical; psychological; special education; social diagnostics; diagnosis; diagnostics of individual developmental areas; environment examination; clinical methods; testing methods; school maturity; school readiness
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 20. 3. 2013 16:38, PhDr. Dagmar Přinosilová, Ph.D.
V originále
Kapitola přináší komplexní pohled na problematiku diagnostiky ve speciální pedagogice v období předškolního věku včetně diagnostiky školní zralosti a připravenosti u dětí se základními typy zdravotního postižení. Součástí kapitoly je souhrn hlavních úkolů diagnostiky v tomto vývojovém období a přehled nejčastěji využívaných metod se zřetelem na sledované oblasti vývoje dítěte.
Anglicky
This chapter provides a complex perspective on the problems of diagnostics in the field of special education within the preschool age period, including school maturity diagnostics and school readiness in children with the basic types of health impairment. Also included in this chapter is an overview of elementary objectives of diagnostics in this developmental period and an overview of the most commonly used methods with regard to the examined areas of childs development
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|