C 2012

Diagnostika ve speciální pedagogice v období předškolního věku

PŘINOSILOVÁ, Dagmar

Základní údaje

Originální název

Diagnostika ve speciální pedagogice v období předškolního věku

Název česky

Diagnostika ve speciální pedagogice v období předškolního věku

Název anglicky

Special Education Assessment in the Preschool Age

Autoři

PŘINOSILOVÁ, Dagmar

Vydání

první. Brno, Bartoňová, M., Bytešníková, I. et al. Předškolní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Preschool Education of Children with Special Educational Needs, od s. 43-74, 32 s. 2012

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-6044-9

Klíčová slova česky

lékařská; psychologická; speciálněpedagogická; sociální diagnostika; diagnóza; diagnostika jednotlivých oblastí vývoje; vyšetření prostředí; klinické metody; testové metody; školní zralost; připravenost pro školu

Klíčová slova anglicky

medical; psychological; special education; social diagnostics; diagnosis; diagnostics of individual developmental areas; environment examination; clinical methods; testing methods; school maturity; school readiness

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 20. 3. 2013 16:38, PhDr. Dagmar Přinosilová, Ph.D.

Anotace

V originále

Kapitola přináší komplexní pohled na problematiku diagnostiky ve speciální pedagogice v období předškolního věku včetně diagnostiky školní zralosti a připravenosti u dětí se základními typy zdravotního postižení. Součástí kapitoly je souhrn hlavních úkolů diagnostiky v tomto vývojovém období a přehled nejčastěji využívaných metod se zřetelem na sledované oblasti vývoje dítěte.

Anglicky

This chapter provides a complex perspective on the problems of diagnostics in the field of special education within the preschool age period, including school maturity diagnostics and school readiness in children with the basic types of health impairment. Also included in this chapter is an overview of elementary objectives of diagnostics in this developmental period and an overview of the most commonly used methods with regard to the examined areas of childs development

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání

Přiložené soubory

prinosilova_ms_bartonova.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru
2012_predskolka_bartonova_bytesnikova.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru