JANÍK, Tomáš, Karolína PEŠKOVÁ, Tomáš JANKO a Milan KUBIATKO. Approaches and instruments for analysing instructional quality. In Emotions in school and instruction, Friedrich-Schiller Universität Jena. 2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Approaches and instruments for analysing instructional quality
Název česky Přístupy a nástroje k analyzování kvality výuky
Autoři JANÍK, Tomáš, Karolína PEŠKOVÁ, Tomáš JANKO a Milan KUBIATKO.
Vydání Emotions in school and instruction, Friedrich-Schiller Universität Jena, 2012.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky analyzování kvality výuky; nástroje; přístupy
Klíčová slova anglicky analysing instructional quality; instruments; approaches
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Karolína Dundálková, Ph.D., učo 105646. Změněno: 5. 3. 2013 14:48.
Anotace
The paper deals with approaches and instruments for analysing instructional quality in foreign research, which serves as theoretical and methodological background of the student project SKOLA 2012. Emphasis is put on the description of methodology of the research.
Anotace česky
Prezentace představuje zahraniční výzkumy (různé přístupy a nástroje) zaměřené na kvalitu výuky a poskytuje tak teoretická a metodologická východiska k studentskému projektu SKOLA 2012. Důraz je kladen na popis metodologie těchto výzkumů.
Návaznosti
MUNI/A/0883/2011, interní kód MUNázev: Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky (Akronym: SKOLA 2012)
Investor: Masarykova univerzita, Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 30. 8. 2024 21:56