2012
How to motivate science teachers to use science experiments
TRNA, JosefZákladní údaje
Originální název
How to motivate science teachers to use science experiments
Název česky
Jak motivovat učitele k používání přírodovědných experimentů
Autoři
TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Journal of Systemics, Cybernetics and Informatics, Florida, USA, International Institute of Informatics and Systemics, 2012, 1690-4524
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Spojené státy
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/12:00063819
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
experimenty; motivace; přírodovědné vzdělávání; příprava učitelů; učitelské profesní dovednosti.
Klíčová slova anglicky
experiments; motivation; science education; teachers’ training; teachers’ professional skills.
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 1. 3. 2013 22:11, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.
V originále
This study describes the science teachers’ professional competence to implement science experiments in science education. Used research method is design-based research. The important research result is that an important motivational tool for science teachers is the creation of simple experiments.
Česky
Studie popisuje přírodovědné učitelské profesní kompetence v přírodovědném vzdělávání. Použitou výzkumnou metodou je konstrukční výzkum. Zásadním výstupem výzkumu je skutečnost, že významným motivačním faktorem je tvorba jednoduchého experimentu.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|