TRNA, Josef. How to motivate science teachers to use science experiments. Journal of Systemics, Cybernetics and Informatics. Florida, USA: International Institute of Informatics and Systemics, 2012, roč. 10, č. 5, s. 33-35. ISSN 1690-4524.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název How to motivate science teachers to use science experiments
Název česky Jak motivovat učitele k používání přírodovědných experimentů
Autoři TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Journal of Systemics, Cybernetics and Informatics, Florida, USA, International Institute of Informatics and Systemics, 2012, 1690-4524.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Spojené státy
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00063819
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky experimenty; motivace; přírodovědné vzdělávání; příprava učitelů; učitelské profesní dovednosti.
Klíčová slova anglicky experiments; motivation; science education; teachers’ training; teachers’ professional skills.
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. RNDr. Josef Trna, CSc., učo 2027. Změněno: 1. 3. 2013 22:11.
Anotace
This study describes the science teachers’ professional competence to implement science experiments in science education. Used research method is design-based research. The important research result is that an important motivational tool for science teachers is the creation of simple experiments.
Anotace česky
Studie popisuje přírodovědné učitelské profesní kompetence v přírodovědném vzdělávání. Použitou výzkumnou metodou je konstrukční výzkum. Zásadním výstupem výzkumu je skutečnost, že významným motivačním faktorem je tvorba jednoduchého experimentu.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 12:14