ŠŤÁVA, Jan a Miroslav JANDA. Učitel a nadaný žák. In XX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2012. ISBN 978-80-7290-581-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Učitel a nadaný žák
Název anglicky A teacher and a gifted student
Autoři ŠŤÁVA, Jan a Miroslav JANDA.
Vydání XX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, 2012.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7290-581-2
Klíčová slova česky nadaný žák, legislativní základy práce s nadanými žáky, přístupy učitelů k nadaným žákům, mravní dimenze povolání, etický kodex, učitelská způsobilost, etika v práci učitele, učitel a žáci se specifickými potřebami vzdělávání
Klíčová slova anglicky gifted pupil, legislative basics with talented pupils, attitudes of teachers for gifted students, the moral dimension of professional code of ethics, teaching ability, work ethics teacher, the teacher and pupils with special educational needs
Změnil Změnil: PaedDr. Jan Šťáva, CSc., učo 885. Změněno: 15. 2. 2013 09:57.
Anotace
Příspěvek se zabývá problematikou přístupu učitelů ke vzdělávání nadaných žáků a současně se též dotýká v této souvislosti mravní dimenze učitelské profese, poukazujíc na některé etické aspekty práce učitele. Uvádí též některé etické aspekty práce učitele se žáky se specifickými vzdělávacími potřebami
Anotace anglicky
The paper deals with the issue of access to training for teachers of gifted students and at the same time also touches in this context, the moral dimension of the teaching profession, evoking some of the ethical aspects of the work of the teacher. Indicates whether or not some of the ethical aspects of the work of pupils with special educational needs
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 21. 7. 2024 16:20