MINAŘÍKOVÁ, Eva. Povaha profesního vidění u studentů učitelství anglického jazyka – teoretická východiska a metodologie výzkumu. In Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 131-147. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 31. ISBN 978-80-210-6132-3. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1087266, author = {Minaříková, Eva}, address = {Brno}, booktitle = {Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky}, edition = {1}, keywords = {video in teacher education; e-learning; qualitative content analysis}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6132-3}, pages = {131-147}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Povaha profesního vidění u studentů učitelství anglického jazyka – teoretická východiska a metodologie výzkumu}, year = {2012} }
TY - CHAP ID - 1087266 AU - Minaříková, Eva PY - 2012 TI - Povaha profesního vidění u studentů učitelství anglického jazyka – teoretická východiska a metodologie výzkumu VL - Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 31 PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021061323 KW - video in teacher education KW - e-learning KW - qualitative content analysis N2 - Tato kapitola si klade za cíl představit nástroj pro zkoumání profesního vidění učitelů, především pak jedné z jeho složek – uvažování založeného na znalostech. Profesní vidění odkazuje ke specifickému způsobu, jakým příslušníci určité profese „vidí“ situace související s jejich doménou (na rozdíl od příslušníků jiných profesí nebo laiků). Tato kapitola nejprve vymezuje profesní vidění a popisuje metodologie a výsledky studií, které tento koncept zkoumaly. Následně představuje námi navržený výzkumný nástroj pro zkoumání profesního vidění učitelů a výsledky jeho ověřování v rámci pilotního výzkumu. V závěru naznačíme směřování dalšího výzkumu i jeho význam pro pedagogickou teorii i praxi. ER -
MINAŘÍKOVÁ, Eva. Povaha profesního vidění u studentů učitelství anglického jazyka – teoretická východiska a metodologie výzkumu. In \textit{Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s.~131-147. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 31. ISBN~978-80-210-6132-3.
|