Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1087453, author = {Píšová, Michaela and Tůma, František}, address = {Brno}, booktitle = {Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům}, edition = {1. vydání}, editor = {JANÍKOVÁ, V., PÍŠOVÁ, M., HANUŠOVÁ, S. (Eds.)}, keywords = {foreign language didactics; research; research focus – topics; Web of Science}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6109-5}, pages = {9-20}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {K trendům ve výzkumu v didaktice cizích jazyků: tematická analýza významných zahraničních studií za posledních 20 let}, year = {2012} }
TY - CHAP ID - 1087453 AU - Píšová, Michaela - Tůma, František PY - 2012 TI - K trendům ve výzkumu v didaktice cizích jazyků: tematická analýza významných zahraničních studií za posledních 20 let VL - Spisy Pedagogické fakulty MU 159 PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021061095 KW - foreign language didactics KW - research KW - research focus – topics KW - Web of Science N2 - Kapitola si klade za cíl zodpovědět otázku, jaká témata v oblasti didaktiky cizích jazyků jsou pokryta v nejvlivnějších výzkumných studiích ze světových odborných periodik. K zodpovězení této otázky jsme použili citační databázi Web of Science a pro podrobnou analýzu jsme vybrali 100 nejcitovanějších studií z didaktiky cizích jazyků. Tyto studie byly podrobeny jak kvantitativní, tak kvalitativní analýze. Bylo identifikováno pět ústředních tematických okruhů: učitel, žák, procesy učení se a osvojování cizího jazyka, řízení procesů učení se cizího jazyka a klíčové koncepty oboru. Tyto okruhy jsou blíže charakterizovány a výsledky jsou následně konfrontovány s výsledky obdobné studie provedené v rámci České republiky. ER -
PÍŠOVÁ, Michaela a František TŮMA. K trendům ve výzkumu v didaktice cizích jazyků: tematická analýza významných zahraničních studií za posledních 20 let. In JANÍKOVÁ, V., PÍŠOVÁ, M., HANUŠOVÁ, S. (Eds.). \textit{Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům}. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s.~9-20. Spisy Pedagogické fakulty MU 159. ISBN~978-80-210-6109-5.
|