C 2012

Cvičení v tištěné a interaktivní učebnici Way to Win a jejich typy se zřetelem k rozvoji komunikační kompetence

DOBROVOLNÁ, Alena

Základní údaje

Originální název

Cvičení v tištěné a interaktivní učebnici Way to Win a jejich typy se zřetelem k rozvoji komunikační kompetence

Název česky

Cvičení v tištěné a interaktivní učebnici Way to Win a jejich typy se zřetelem k rozvoji komunikační kompetence

Název anglicky

Activities in paper and interactive textbook Way to Win and their types classified according to developing of communicative competence

Autoři

DOBROVOLNÁ, Alena (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vydání. Brno, Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům, od s. 89 - 97, 9 s. Spisy Pedagogické fakulty MU 159, 2012

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/12:00063864

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-6109-5

Klíčová slova česky

interaktivní tabule; interaktivní učebnice; cvičení; typologie; komunikace; komunikační kompetence

Klíčová slova anglicky

interactive whiteboard; interactive coursebooks; activity; typology; communication; communicative competence

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 22. 5. 2013 09:19, PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.

Anotace

V originále

Kapitola popisuje část disertačního výzkumu věnovaného vyučování angličtiny s interaktivní tabulí. V této části byla provedena analýza typů cvičení v tištěné učebnici Way to Win 6 i v její interaktivní podobě. Jsou popsány typologie tří současných lingvodidaktiků, jež byly použity k tvorbě kategorizačního nástroje. V závěru jsou uvedeny orientační výsledky započatého pozorování ve školách a naznačen další postup výzkumu.

Anglicky

The contribution describes a part of a dissertation research which deals with teaching English with an interactive whiteboard. In this part types of activities both in the paper and interactive textbook Way to Win 6 were analyzed. Typologies of three contemporary scholars which served as a base for creating a tool for categorization are described. In the concluding part there are preliminary results of the following research in progress – observations in schools and further procedure of the research is indicated.

Přiložené soubory

Aktualni_temata_vyzkumu_uceni_obsah.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru
Cviceni_v_tistene_a_interaktivni_ucebnici_Way_to_Win_a_jejich_typy_se_zretelem_k_rozvoji_komunikacni_kompetence.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru