2012
Cvičení v tištěné a interaktivní učebnici Way to Win a jejich typy se zřetelem k rozvoji komunikační kompetence
DOBROVOLNÁ, AlenaZákladní údaje
Originální název
Cvičení v tištěné a interaktivní učebnici Way to Win a jejich typy se zřetelem k rozvoji komunikační kompetence
Název česky
Cvičení v tištěné a interaktivní učebnici Way to Win a jejich typy se zřetelem k rozvoji komunikační kompetence
Název anglicky
Activities in paper and interactive textbook Way to Win and their types classified according to developing of communicative competence
Autoři
DOBROVOLNÁ, Alena (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vydání. Brno, Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům, od s. 89 - 97, 9 s. Spisy Pedagogické fakulty MU 159, 2012
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/12:00063864
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-6109-5
Klíčová slova česky
interaktivní tabule; interaktivní učebnice; cvičení; typologie; komunikace; komunikační kompetence
Klíčová slova anglicky
interactive whiteboard; interactive coursebooks; activity; typology; communication; communicative competence
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 22. 5. 2013 09:19, PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
V originále
Kapitola popisuje část disertačního výzkumu věnovaného vyučování angličtiny s interaktivní tabulí. V této části byla provedena analýza typů cvičení v tištěné učebnici Way to Win 6 i v její interaktivní podobě. Jsou popsány typologie tří současných lingvodidaktiků, jež byly použity k tvorbě kategorizačního nástroje. V závěru jsou uvedeny orientační výsledky započatého pozorování ve školách a naznačen další postup výzkumu.
Anglicky
The contribution describes a part of a dissertation research which deals with teaching English with an interactive whiteboard. In this part types of activities both in the paper and interactive textbook Way to Win 6 were analyzed. Typologies of three contemporary scholars which served as a base for creating a tool for categorization are described. In the concluding part there are preliminary results of the following research in progress – observations in schools and further procedure of the research is indicated.