PAVLÍČKOVÁ, Lenka. Řešení učebních úloh žáky s vývojovou dyskalkulií ve výuce fyziky a matematiky: výsledky pilotáže (Solving learning tasks by pupils with developmental dyscalculia in mathematics and physics: results of pilot studies). In Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky (SKOLA 2012). 2012. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1087868, author = {Pavlíčková, Lenka}, booktitle = {Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky (SKOLA 2012)}, keywords = {dyscalculia; sloving learning tasks; pilot studies}, language = {cze}, title = {Řešení učebních úloh žáky s vývojovou dyskalkulií ve výuce fyziky a matematiky: výsledky pilotáže}, year = {2012} }
TY - CONF ID - 1087868 AU - Pavlíčková, Lenka PY - 2012 TI - Řešení učebních úloh žáky s vývojovou dyskalkulií ve výuce fyziky a matematiky: výsledky pilotáže KW - dyscalculia KW - sloving learning tasks KW - pilot studies N2 - Tato prezentace měla za cíl představit pilotní výzkumy, jejich metodiku a výsledky, které slouží k mapování podmínek v oblasti řešení učebních úloh žáky s dyskalkulií v matematice a fyzice. ER -
PAVLÍČKOVÁ, Lenka. Řešení učebních úloh žáky s vývojovou dyskalkulií ve výuce fyziky a matematiky: výsledky pilotáže (Solving learning tasks by pupils with developmental dyscalculia in mathematics and physics: results of pilot studies). In \textit{Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky (SKOLA 2012)}. 2012.
|