ČERNÝ, Michal. Časová osa jako interaktivní výuková metoda. Metodický portál RVP: Základní vzdělávání [on-line]. 2011. ISSN 1802-4785.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Časová osa jako interaktivní výuková metoda
Název česky Časová osa jako interaktivní výuková metoda
Název anglicky Timeline as an interactive teaching method
Autoři ČERNÝ, Michal.
Vydání Metodický portál RVP: Základní vzdělávání [on-line], 2011, 1802-4785.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky časová osa; interaktivita; inovace; time line; timeline
Klíčová slova anglicky timeline; interactivity; innovation; time line; timeline
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: RNDr. Michal Černý, Ph.D., učo 268947. Změněno: 19. 2. 2013 11:55.
Anotace
Časová osa byla (a stále převážně je) vnímána jako statická úsečka, která je vytištěná v knize a nabízí jen souhrn dat a událostí, které jsou zachyceny v chronologickém sledu. Dnešní on-line nástroje ale dokážou mnohem více – do časových os je možné vkládat videa, články, obrázky či nahrávky, a je tak možné z časové osy vytvořit interaktivního průvodce studiem – vstupní bránu do poznání širších souvislostí. V následujícím článku se zaměříme na některé obecné možnosti využití časových os v podobě on-line aplikací a podíváme se na příklady některých použitelných služeb.
VytisknoutZobrazeno: 14. 5. 2024 18:20