2012
Aktualnyje problemy obučenija russkomu jazyku X
KORYČÁNKOVÁ, Simona, Eva MALENOVÁ, Irina HOBZOVÁ, Oxana USHAKOVA, Natalia NAUMOVA et. al.Základní údaje
Originální název
Aktualnyje problemy obučenija russkomu jazyku X
Název česky
Aktuální problémy výuky ruského jazyka X.
Název anglicky
Current problems of teaching the Russian language
Autoři
KORYČÁNKOVÁ, Simona, Eva MALENOVÁ, Irina HOBZOVÁ, Oxana USHAKOVA a Natalia NAUMOVA
Vydání
2012
Další údaje
Jazyk
ruština
Typ výsledku
Uspořádání konference
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
výuka, lingvistika, literární věda, metodika výuky, historie výuky
Klíčová slova anglicky
education, linguistic, literature, teaching methodology, history of teaching
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 28. 2. 2013 11:39, Mgr. Eva Kudrjavceva Malenová, Ph.D.
V originále
Celju konferencii javljajetsja naučnaja diskussija na těmy, kasajuščijesja obučenija russkomu jazyku, jego naučnogo issledovanija i metodičeskogo podkhoda k obučeniju. Konferencija rozdelena na sekcii - lingvističeskuju, literaturovedčeskuju, metodičeskuju. V každoj iz nih vystupili češskie i zagraničnyje učastniki iz - Slovakii, Rossii, Kazachstana, Francii, Polši, Kitaja, Bělorusii, Ukrainy, Italii, Germanii i drugih. Rezultaty konferencii mogut poslužit dlja naučnyh razrabotok specialistam po dannomu napravleniju lingvistiki i metodiki obučenija.
Česky
Cílem konference je odborná diskuse na aktuální témata týkající se výuky ruského jazyka, jeho vědeckého zkoumání a metodického přístupu k výuce. Konference je rozdělena na část lingvistickou, literárněvědnou a metodickou, z nichž každá obsahuje příspěvky autorů z České republiky, Slovenska, Ruska, Kazachstánu, Francie, Polska, Číny, Běloruska, Ukrajiny, Itálie, Německa a dalších. Výsledky diskusí budou sloužit jak pro vědecké účely odborníkům na danou oblast lingvistiky a metodiky výuky.
Anglicky
Conference is divided into linguistic, literary, and methodological parts, containing contributions from authors from the Czech Republic, Slovakia, Russia, Kazakhstan, France, Poland, China, Belarus, Ukraine, Italy, Germany and more. The aim is to make the expert discussion on the current problematic issues of teaching Russian language, scientific study and methodological approach clearer. Results of discussions should be used for the purposes of the department and the presentation of results of research experts from various fields of linguistics.