W 2012

Arts without Limits: Tiepolos World

KUČEROVÁ, Judita

Základní údaje

Originální název

Arts without Limits: Tiepolos World

Název česky

Umění bez hranic: Svět Tiepola

Autoři

KUČEROVÁ, Judita (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

2012

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Uspořádání workshopu

Obor

Umění, architektura, kulturní dědictví

Stát vydavatele

Německo

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/12:00064012

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

workshop; výzkum; multikulturní projekt; hudba-tanec-drama-freska; D. Tiepolo; Rezidence Würzburg

Klíčová slova anglicky

workshop; research; the multicultural project; Music-Dance-Drama-Fresco; D. Tiepolo; Residence of Würzburg

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 23. 2. 2013 12:03, prof. PhDr. Judita Kučerová, Ph.D.

Anotace

V originále

Workshop for 50 students from 6 universities of Europe and Asia (Intensive Programm Erasmus). Topic: The fresco of G. B. Tiepolo in Residence of Würzburg and historical and artistic parallels of 17th century in 4 continents. The topic of workshop was created on the basis of researches about the parallels between music, dance, drama, fine arts and history of 17th century (musical archives, libreries, international databasis). The main tasks: to inform students about historical background and different kinds of arts; to build up a modern reflection of these aspects like a theatre performance. Work with the groups of students; preparing of musical parts of performance. Preparing of prosaic or lyrical texts to the scenes of Tiepolos fresco.

Česky

Workshop pro 50 studentů z 6 evropských a asijských univerzit (Intenzivní program Erasmus) na téma freska G. B. Tiepola nad schodištěm Rezidence ve Würzburgu a historie a umění v 17. století ve čtyřech kontinentech světa. Téma vzniklo na podkladě výzkumu a studia historických aspektů a uměleckých projevů té doby (bádání v hudebněhistorických archivech, knihovnách, mezinárodních databázích). Seznámení studentů s těmito jevy a vytvoření umělecké reflexe (hudba, tanec, drama) na dané téma v podobě představení pro veřejnost. Příprava notových materiálů, poetických a prozaických textů, nacvičení jednotlivých partů, příprava vystoupení.