2013
Inkluze ve vzdělávání - vize a realita v podmínkách české školy
BARTOŇOVÁ, Miroslava a Marie VÍTKOVÁZákladní údaje
Originální název
Inkluze ve vzdělávání - vize a realita v podmínkách české školy
Název anglicky
Inclusion in Education - Vision and Reality in Conditions Czech Schools
Autoři
BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí) a Marie VÍTKOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1.vydání. Ostrava, Speciální pedagogika nejen v inkluzivním vzdělávání. Sborník z konference s mezinárodní účastí. od s. 21-35, 15 s. 2013
Nakladatel
PdF Ostravské univerzity v Ostravě
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV
RIV/00216224:14410/13:00067813
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7464-232-6
Klíčová slova česky
inkluzivní vzdělávání; žák se speciálními vzdělávacími potřebami; inkluzivní didaktika; spěciálněpedagogická podpora; žák s lehkým mentálním postižením; výzkum; učitel; podpůrná opatření; metody
Klíčová slova anglicky
inclusion; pupil with special needs; inclusion didactics; special education support; pupils with mild mental disability; research; teacher; support measures; methods
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 21. 3. 2014 08:41, prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
V originále
Článek je zaměřený na analýzu inkluzivního vzdělávání s respektováním současné legislativy a výsledků získaných z empirických šetření v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu RVP ZV v letech 2007-2012. Konkrétněji prezentuje výsledky výzkumných šetření zaměřených na analýzu inkluzivního vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením.
Anglicky
The article is focused on analysis of inclusive education with regard to legislation and results from empirical study within research plan Special needs of pupils in the context of Framework educational program for elementary education in 2007 to 2011.It presents a results of research focused on analysis of inclusive education of pupils with mild mental disability.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|