D 2013

Inkluze ve vzdělávání - vize a realita v podmínkách české školy

BARTOŇOVÁ, Miroslava a Marie VÍTKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Inkluze ve vzdělávání - vize a realita v podmínkách české školy

Název anglicky

Inclusion in Education - Vision and Reality in Conditions Czech Schools

Autoři

BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí) a Marie VÍTKOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1.vydání. Ostrava, Speciální pedagogika nejen v inkluzivním vzdělávání. Sborník z konference s mezinárodní účastí. od s. 21-35, 15 s. 2013

Nakladatel

PdF Ostravské univerzity v Ostravě

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Kód RIV

RIV/00216224:14410/13:00067813

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7464-232-6

Klíčová slova česky

inkluzivní vzdělávání; žák se speciálními vzdělávacími potřebami; inkluzivní didaktika; spěciálněpedagogická podpora; žák s lehkým mentálním postižením; výzkum; učitel; podpůrná opatření; metody

Klíčová slova anglicky

inclusion; pupil with special needs; inclusion didactics; special education support; pupils with mild mental disability; research; teacher; support measures; methods

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 21. 3. 2014 08:41, prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.

Anotace

V originále

Článek je zaměřený na analýzu inkluzivního vzdělávání s respektováním současné legislativy a výsledků získaných z empirických šetření v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu RVP ZV v letech 2007-2012. Konkrétněji prezentuje výsledky výzkumných šetření zaměřených na analýzu inkluzivního vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením.

Anglicky

The article is focused on analysis of inclusive education with regard to legislation and results from empirical study within research plan Special needs of pupils in the context of Framework educational program for elementary education in 2007 to 2011.It presents a results of research focused on analysis of inclusive education of pupils with mild mental disability.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání

Přiložené soubory

sb_ostrava_vitkova.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru