VÁŇA, Pavel. Interkulturalität und multilinguale literarische Werke als Basis für ein Konzept der Mehrsprachigkeit im DaF-Unterricht. Brünner Hefte zu Deutsch als Fremdsprache. Brno: Masarykova univerzita, 2012, roč. 2012, č. 1, s. 51-61. ISSN 1803-4411.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Interkulturalität und multilinguale literarische Werke als Basis für ein Konzept der Mehrsprachigkeit im DaF-Unterricht
Název česky Interkulturalita a multilingvální literární díla jako východisko konceptu vícejazyčnosti ve výuce DaF
Název anglicky Interculturality and multilingual literature teaching as a basis of a concept of mulltilingualism in the German as a foreign language classroom
Autoři VÁŇA, Pavel (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brünner Hefte zu Deutsch als Fremdsprache, Brno, Masarykova univerzita, 2012, 1803-4411.
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00064035
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky German literature; multilingual literature teaching; Intercultural communicative competence
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnil: Mgr. Pavel Váňa, Ph.D., učo 741. Změněno: 5. 4. 2013 18:40.
Anotace
Dieser Artikel befasst sich mit dem Konzept eines mehrsprachlichen Literaturunterrichts. Der erste Teil ist der Forschung der Methodik des Literaturunterrichts mit mehrsprachlichem Akzent gewidmet, während der zweite Teil praktischen Umsetzung dieser Methoden behandelt, wobei ein deutsch-tschechischer Literaturworkshop vorgestellt wird.
Anotace česky
Článek se zabývá konceptem vícejazyčné výuky literatury. První část je věnována výzkumu metod literární výuky se zaměřením na vícejazyčnost, druhá část Pojednává o převedení těchto metod do výukové praxe na příkladu německo-českého literárního blokového semináře.
Anotace anglicky
This article would like to present a concept of a multilingual literature teaching. The first part gives attention to the research of methods of multilingual literature teaching, whereas the second part shows practical methods in reference to an international Czech and German literary workshop.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 08:20