2012
Předškolní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
BARTOŇOVÁ, Miroslava a Ilona BYTEŠNÍKOVÁZákladní údaje
Originální název
Předškolní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Název anglicky
Preschool Education of Children with Special Educational Needs
Autoři
Vydání
1. vyd. Brno, 2012
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-6044-9
Klíčová slova česky
předškolní vzdělávání mateřská škola speciálnií potřeby dětí speciální vzdělávací potřeby
Klíčová slova anglicky
preschool education nursery school special needs children special educational needs
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 13. 4. 2013 09:21, prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
V originále
Kniha vznikla jako výstup šestého roku řešení výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu RVP ZV žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Ve třinácti výzkumných článcích se kniha zaměřuje na edukaci dětí s SVP v předškolním vzdělávaní.
Anglicky
The book Preschool Education of Children with Special Educational Needs is a partial outcome of the sixth year of the research activities realized by researchers at the Faculty of Education, Masaryk University in the frame of the research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education (MSM00216222443). The book is divided into thirteen chapters which focus on education, approaches and strategies used for children with special educational needs in preschool education.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|