GRENAROVÁ, Renée a Marie VÍTKOVÁ. Hodnocení ve výuce cizích jazyků u žáků s SPU. Evaluation in Foreign Language Teaching to Learners with SLD. In Hodnocení ve výuce cizích jazyků u žáků s SPU. Evaluation in Foreign Language Teaching to Learners with SLD. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 1-158. ISBN 978-80-210-5664-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Hodnocení ve výuce cizích jazyků u žáků s SPU. Evaluation in Foreign Language Teaching to Learners with SLD
Název česky Hodnocení ve výuce cizích jazyků u žáků s SPU
Autoři GRENAROVÁ, Renée a Marie VÍTKOVÁ.
Vydání 1. vyd. Brno, Hodnocení ve výuce cizích jazyků u žáků s SPU. Evaluation in Foreign Language Teaching to Learners with SLD. od s. 1-158, 158 s. 2011.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5664-0
Klíčová slova česky editorství; kniha; žáci; hodnocení; specifické poruchy učení, cizojazyčná výuka; výzkum
Klíčová slova anglicky editing; monograph; pupils; evaluation; specific learning difficulties; foreign language teaching; research
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D., učo 2079. Změněno: 24. 2. 2013 18:01.
Anotace
Editing of MONOGRAPH Hodnocení ve výuce cizích jazyků u žáků s SPU. Evaluation in Foreign Language Teaching to Learners with SLD.
Anotace česky
Editorství ODBORNÉ KNIHY Hodnocení ve výuce cizích jazyků u žáků s SPU. Evaluation in Foreign Language Teaching to Learners with SLD.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 16. 6. 2024 15:26