Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1088650, author = {Bytešníková, Ilona}, address = {Brno}, booktitle = {Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VI.}, edition = {první}, editor = {Bartoňová, M.; Vítková, M. et al.}, keywords = {speech fluency disorders; stutter; pupil with speech fluency disorders; communication; communication competencies; teacher; elementary school}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-235-2}, pages = {125-134}, publisher = {Paido}, title = {Žáci s poruchami fluence řeči v kontextu vzdělávání – přístupy pedagogů v základním vzdělávání}, year = {2012} }
TY - CHAP ID - 1088650 AU - Bytešníková, Ilona PY - 2012 TI - Žáci s poruchami fluence řeči v kontextu vzdělávání – přístupy pedagogů v základním vzdělávání VL - neuveden PB - Paido CY - Brno SN - 9788073152352 KW - speech fluency disorders KW - stutter KW - pupil with speech fluency disorders KW - communication KW - communication competencies KW - teacher KW - elementary school N2 - Problematika poruch fluence řeči je velmi obsáhlá a komplikovaná. Specificky zasahuje úroveň komunikačních kompetencí žáků, může mít mnohé negativní dopady na proces jejich vzdělávání, profesní orientaci a zapojení se do společnosti. Primární význam při vzdělávání žáků s tímto typem postižení má účast pedagogů na všech typech a stupních škol na poskytované intervenci a volba příslušných pedagogických opatření a přístupů.V kapitole jsou prezentovány závěry výzkumu týkajícího se přístupu pedagogů základních škol k žákům s koktavostí. ER -
BYTEŠNÍKOVÁ, Ilona. Žáci s poruchami fluence řeči v kontextu vzdělávání – přístupy pedagogů v základním vzdělávání. In Bartoňová, M.; Vítková, M. et al. \textit{Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VI.}. první. Brno: Paido, 2012, s.~125-134. ISBN~978-80-7315-235-2.
|