C 2012

Methodological Procedures in Teaching Elementary Reading and Writing in Contemporary Czech Schools

HAVEL, Jiří

Základní údaje

Originální název

Methodological Procedures in Teaching Elementary Reading and Writing in Contemporary Czech Schools

Název česky

Metodické postupy v současné výuce elementárního čtení a psaní v českých školách

Autoři

HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Kraków, Poznawanie świata w edukacji dziecka, od s. 338-345, 8 s. 2012

Nakladatel

Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Polsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/12:00064081

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-83-7271-756-6

Klíčová slova česky

Výuka elementárního čtení a psaní; vyučovací metody; vyučovací formy.

Klíčová slova anglicky

Teaching of elementary reading and writing; teaching methods; teaching forms.

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 26. 3. 2013 22:15, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.

Anotace

V originále

The chapter presents findings from empirical research in the field of methodology of elementary reading and writing. It includes some findings about the current use of teaching methods and organizational forms of instruction in the practice of primary teachers.

Česky

Kapitola přináší poznatky z empirického výzkumu v oblasti didaktiky elementárního čtení a psaní. Obsahem jsou některá zjištění o aktuálním uplatňování vyučovacích metod a organizačních forem výuky v praxi učitelů primárních škol.

Přiložené soubory