2012
Methodological Procedures in Teaching Elementary Reading and Writing in Contemporary Czech Schools
HAVEL, JiříZákladní údaje
Originální název
Methodological Procedures in Teaching Elementary Reading and Writing in Contemporary Czech Schools
Název česky
Metodické postupy v současné výuce elementárního čtení a psaní v českých školách
Autoři
HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Kraków, Poznawanie świata w edukacji dziecka, od s. 338-345, 8 s. 2012
Nakladatel
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Polsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/12:00064081
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-83-7271-756-6
Klíčová slova česky
Výuka elementárního čtení a psaní; vyučovací metody; vyučovací formy.
Klíčová slova anglicky
Teaching of elementary reading and writing; teaching methods; teaching forms.
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 26. 3. 2013 22:15, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
V originále
The chapter presents findings from empirical research in the field of methodology of elementary reading and writing. It includes some findings about the current use of teaching methods and organizational forms of instruction in the practice of primary teachers.
Česky
Kapitola přináší poznatky z empirického výzkumu v oblasti didaktiky elementárního čtení a psaní. Obsahem jsou některá zjištění o aktuálním uplatňování vyučovacích metod a organizačních forem výuky v praxi učitelů primárních škol.