HAVEL, Jiří. Methodological Procedures in Teaching Elementary Reading and Writing in Contemporary Czech Schools. In Gasiorek, K.; Paśko, I. Poznawanie świata w edukacji dziecka. Kraków: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2012, s. 338-345. ISBN 978-83-7271-756-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Methodological Procedures in Teaching Elementary Reading and Writing in Contemporary Czech Schools
Název česky Metodické postupy v současné výuce elementárního čtení a psaní v českých školách
Autoři HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Kraków, Poznawanie świata w edukacji dziecka, od s. 338-345, 8 s. 2012.
Nakladatel Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Polsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00064081
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-83-7271-756-6
Klíčová slova česky Výuka elementárního čtení a psaní; vyučovací metody; vyučovací formy.
Klíčová slova anglicky Teaching of elementary reading and writing; teaching methods; teaching forms.
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D., učo 2478. Změněno: 26. 3. 2013 22:15.
Anotace
The chapter presents findings from empirical research in the field of methodology of elementary reading and writing. It includes some findings about the current use of teaching methods and organizational forms of instruction in the practice of primary teachers.
Anotace česky
Kapitola přináší poznatky z empirického výzkumu v oblasti didaktiky elementárního čtení a psaní. Obsahem jsou některá zjištění o aktuálním uplatňování vyučovacích metod a organizačních forem výuky v praxi učitelů primárních škol.
VytisknoutZobrazeno: 18. 6. 2024 02:39