Rozvoj dovedností žáků ve výuce chemie se zaměřením na nadané
TRNOVÁ, Eva. Rozvoj dovedností žáků ve výuce chemie se zaměřením na nadané. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 153 s. ISBN 978-80-210-6136-1. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Rozvoj dovedností žáků ve výuce chemie se zaměřením na nadané |
Název anglicky | Development of students´ skills in chemistry instruction focusing on gifted students |
Autoři | TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | 1. vyd. Brno, 153 s. 2012. |
Nakladatel | Masarykova univerzita |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Odborná kniha |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Forma vydání | tištěná verze "print" |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/12:00064088 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
ISBN | 978-80-210-6136-1 |
Klíčová slova česky | dovednost; klasifikace dovedností v chemii; nadání; osvojování dovedností |
Klíčová slova anglicky | skill; classification of skills in chemistry; giftedness; skill acquisition |
Štítky | Munipress |
Změnil | Změnila: Mgr. Martina Dvořáková, učo 180818. Změněno: 21. 5. 2013 13:04. |
Anotace |
---|
Dovednosti jako důležité vzdělávací cíle sehrávají významnou úlohu v edukačním procesu. V monografii je vytvořena funkční definice a klasifikace dovedností v chemii a podrobně popsána problematika osvojování dovedností. Teoretické poznatky jsou vysvětleny na konkrétních příkladech a je uvedena jejich aplikace do výuky. Na základě výsledků našich výzkumů jsou navrženy postupy, jak povzbuzovat a motivovat všechny žáky, rozvíjet jednotlivce podle jejich individuálních vzdělávacích potřeb, což umožňuje odkrýt skryté nadání a rozvinout mimořádné nadání. Je vytvořena ucelená nabídka vhodných výukových technik, které mohou učitelé využívat při osvojování dovedností u běžné žákovské populace i nadaných žáků. |
Anotace anglicky |
---|
Skills as important educational objectives play an important role in the educational process. The monograph creates a functional definition and classification of skills in chemistry education and describes in detail the process of skill acquisition. Theoretical findings are explained through specific examples and their implementation in the instruction. On the basis of the findings of our researches, procedures have been designed how to encourage and motivate all students, simultaneously support and develop individual students in accordance with their specific educational needs. This attitude allows us to reveal hidden giftedness and develop exceptional giftedness. A coherent set of appropriate teaching techniques suitable for mainstream student population as well as for gifted students has been created. |
Návaznosti | |
---|---|
MSM0021622443, záměr | Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 5. 9. 2024 06:12