d 2012

Asistenti pedagoga jako významná podpora romských dětí ve školním vzdělávání

GULOVÁ, Lenka, Ema ŠTĚPAŘOVÁ a Marian GÁBOR

Základní údaje

Originální název

Asistenti pedagoga jako významná podpora romských dětí ve školním vzdělávání

Autoři

GULOVÁ, Lenka, Ema ŠTĚPAŘOVÁ a Marian GÁBOR

Vydání

2012

Nakladatel

Prevence, Praha: Život bez závislostí, Coolish Press, 2012, roč. 9, č. 4

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Popularizační texty a aktivity

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISSN

Klíčová slova česky

Asistenti pedagoga náročné prostředí školy problematická situace konflikty učitelé žáci sociálně znevýhodněné prostředí inkluze
Změněno: 14. 3. 2013 00:23, Mgr. Lenka Gulová, Ph.D.

Anotace

V originále

Text se zabývá náročnou situací asistenta pedagoga ve školním prostředí, která je způsobena nedostatečnou legislativou a řadou další aspektů. Text se zabývá vztahy mezi asistenty pedagoga a učitele a poukazuje na velmi problematické situace, které asistent řeší ve vztahu k žákům, k jejich rodinám a k pracovníkům školy.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání