2012
Asistenti pedagoga jako významná podpora romských dětí ve školním vzdělávání
GULOVÁ, Lenka, Ema ŠTĚPAŘOVÁ a Marian GÁBORZákladní údaje
Originální název
Asistenti pedagoga jako významná podpora romských dětí ve školním vzdělávání
Autoři
GULOVÁ, Lenka, Ema ŠTĚPAŘOVÁ a Marian GÁBOR
Vydání
2012
Nakladatel
Prevence, Praha: Život bez závislostí, Coolish Press, 2012, roč. 9, č. 4
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Popularizační texty a aktivity
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISSN
Klíčová slova česky
Asistenti pedagoga náročné prostředí školy problematická situace konflikty učitelé žáci sociálně znevýhodněné prostředí inkluze
Změněno: 14. 3. 2013 00:23, Mgr. Lenka Gulová, Ph.D.
Anotace
V originále
Text se zabývá náročnou situací asistenta pedagoga ve školním prostředí, která je způsobena nedostatečnou legislativou a řadou další aspektů. Text se zabývá vztahy mezi asistenty pedagoga a učitele a poukazuje na velmi problematické situace, které asistent řeší ve vztahu k žákům, k jejich rodinám a k pracovníkům školy.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|