ŠTĚPAŘOVÁ, Ema. Romský jazyk z pohledu vysokoškolských studentů. In Lenka Gulová et al. Aktivizace sociálně znevýhodněných skupin v pedagogické praxi a výzkumu. Brno: MUNIPRESS, 2012, s. 129-139. Sociálně pedagogický výzkum. ISBN 978-80-210-6030-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Romský jazyk z pohledu vysokoškolských studentů
Název anglicky Romani language from the perspective of university students
Autoři ŠTĚPAŘOVÁ, Ema (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brno, Aktivizace sociálně znevýhodněných skupin v pedagogické praxi a výzkumu, od s. 129-139, 11 s. Sociálně pedagogický výzkum, 2012.
Nakladatel MUNIPRESS
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00064195
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6030-2
Klíčová slova česky Žák; sociální znevýhodnění; vzdělávání; škola; učitel; doučování; studium; analýza; interpretace výzkumu; prostředí školy; výzkumná metoda; romský jazyk
Klíčová slova anglicky Pupil; social disadvantage; education; school; teacher; tutoring; studying; analysis; research interpretation; school environment; research method; Romani language
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 10. 4. 2013 12:44.
Anotace
Kapitola popisuje motivaci studentů vysoké školy k volbě romského jazyka. Závěry vznikly na základě výzkumného šetření v rámci rozhovorů focus groups. Informanti byli studenti navštěvující volitelný předmět romský jazyk. Autor publikuje původní výsledky výzkumu.
Anotace anglicky
This chapter describes the motivation of college students to choose the Romani language.Conclusions emerge from the research through interviews focus groups. Informants were students attending optional subject Roma language. Author publishes original research results.
Návaznosti
CZ.1.07/1.2.00/08.0118, interní kód MUNázev: Zvyšování studijních a profesních perspektiv dětí a mládeže ze sociálně znevýhodněného prostředí (Akronym: Integrace znevýhodněných skupin)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Zvyšování studijních a profesních perspektiv dětí a mládeže ze sociálně znevýhodněného prostředí, 1.2. Rovné příležitosti dětí a žáků, včetně dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
VytisknoutZobrazeno: 28. 4. 2024 11:23