C 2012

Východiska výzkumu

GULOVÁ, Lenka

Základní údaje

Originální název

Východiska výzkumu

Autoři

Vydání

Brno, Gulová, L. a kol. Analýza prostředí rozvíjející se společnosti jako východisko pedagogické intervence. Angola 2008 – 2012. Brno: MUNI, 2012. ISBN 978-80-210-6092-0, od s. 12-22, 10 s. 2012

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

ISBN

978-80-210-6092-0

Klíčová slova česky

Výzkum rozvojový projekt sociálněpedagogické centrum angolští pedagogové studenti děti rozvíjející se společnost

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 24. 3. 2013 22:35, Mgr. Lenka Gulová, Ph.D.

Anotace

V originále

V kapitole je představen rozvojový projekt, který byl realizován v náročném prostředí rozvíjející se společnosti v Angole, v provincii Bié, v Kuitu. Projekt byl zaměřen na přípravu a vzdělávání místních pedagogů a na rozvoj sociálněpedagogických aktivit směrem k dětem a dospívajícím. Realizace projektu přinesla mnoho zajímavých skutečností, které mohou přispět k rozvoji sociální pedagogiky jako významné disciplíny, která může přispět k aktivizaci sociálněznevýhodněných skupin.

Návaznosti

MUNI/A/0072/2012, interní kód MU
Název: Podpora výsledků tvůrčí činnosti na Pedagogické fakultě (Akronym: ProRIV)
Investor: Masarykova univerzita, Podpora výsledků tvůrčí činnosti na Pedagogické fakultě, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
MUNI/A/0881/2011, interní kód MU
Název: Sociálně znevýhodněné skupiny ve spektru výzkumných šetření (Akronym: SOZSKU)
Investor: Masarykova univerzita, Sociálně znevýhodněné skupiny ve spektru výzkumných šetření, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty