BRYCHOVÁ, Alice. Mehrsprachigkeit an tschechischen Schulen und ihre Entwicklung beim L2- und L3-Lernen. 2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Mehrsprachigkeit an tschechischen Schulen und ihre Entwicklung beim L2- und L3-Lernen
Název česky Mnohojazyčnost na českých školách a její rozvoj při učení se L2 a L3
Název anglicky Multilingualism at Czech schools and their development in the L2 and L3 learning
Autoři BRYCHOVÁ, Alice.
Vydání 2012.
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Rakousko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Alice Brychová, Ph.D., učo 1892. Změněno: 4. 4. 2013 17:06.
Anotace
Unterstützung der Mehrsprachigkeit stellt eines der bedeutenden Ziele der Europäischen Union dar. Im Beitrag wurden neue Tendenzen im Sprachenunterricht vorgestellt, die mit diesem Ziel zusammenhängen. Es wird auch ein kurzer Exkurs in die Geschichte der Sprachenpolitik der Tschechischen Republik gemacht und gleichzeitig die aktuelle Entwicklung skiziert.
Anotace česky
Mnohojazyčnost představuje jeden z nejdůležitějších cílů Rady Evropy, kterými podporuje navazování interkulturních vztahů v Evropě. V příspěvku jsou prezentovány nové tendence ve výuce cizích jazyků, které s těmito cíli souvisejí, a zároveň je učiněn exkurz do historie cizojazyčného vzdělávání nejen v České republice.
Anotace anglicky
Multilinguism is one of the most important goals, which supports the Council of Europe. In the presentation will be decribed, how methodologies of foreign language teaching influence of this targets change. It is made also an excursion in the history of forign language teaching in Czech Republic.
Návaznosti
GAP407/11/0321, projekt VaVNázev: Mnohojazyčnost v české škole: učení a vyučování němčiny po angličtině
Investor: Grantová agentura ČR, Mnohojazyčnost v české škole: učení a vyučování němčiny po angličtině
VytisknoutZobrazeno: 13. 5. 2024 19:08